Pazartesi, Şubat 25, 2008

.....

Bu tatil bünyeme fazla geldi sanırım. Kendimi çok kötü hissediyorum. Hava çok güzel, bahar geliyor. Ve ben kesinlikle çalışmak istemiyorum. Yani bu aptal işi yapmak istemiyorum. Bulunduğum yere bırak güneş, oksijen ve günışığı bile girmiyor. Florasan ışığı altında ve havalandırmanın bize verdiği kadar hava ile insanlıktan uzak, sinir yıpratıcı, ikiyüzlü bir iş yapıyorum. Bir çaresi olmalı. Daha az para, daha çok güneş ve Poyraz istiyorum. Oğlumu baharda elinden tutup çimenlerde koşturmak istiyorum. Akşam kocamı güler yüzle karşılayıp, yorgunum diye 9’da yatmamak istiyorum. Ağlamamak için kendimi zor tutuyorum....

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bende sizinle aynı kaderi paylaşıyorum dışarıyı göremiyorum ne yapıcaz biz böyle..

Unknown dedi ki...

Ya sen böyle yazınca ben burada çocuk yapmadığıma utandım şimdi. DERYA

Filiz Morkoç dedi ki...

Yalnız değilsin, ben de çok ama çok sıkıldım 15 yıldır iğrenç plastik klavye tuşlarının çıkardığı seslerle yaşamaktan, çalar saat ile uyandırılmaktan, her sabah servise binmekten, yaptığım iki yüzlü işten, evde olamamaktan, hoşuma giden birsürü şeyi hep ertelemekten..

Bir an önce kurtulmak istiyorum bu cendereden ama nasıl? Şunun şurasında 6-7 ay sonra ben de senin gibi oğlumu evde bırakıp yapacağım bu işi.. En çok da o koyacak sanırım:-(

passionearmonia dedi ki...

poyrazin yeni resimlerini isteriz!!!!!calisma ortami konusunda haklisin ama caresiz degilsin yanima gel:)))uzum baglari orman gol ne ararsan mis gibi toprak kokuyor heryer...