Çarşamba, Mart 05, 2008

Bugün benim doğum günüm...

Evet bugün benim doğum günüm. Ben geçen sene bu saatlerde doğdum. Ben geçen sene bu saatlerde anne oldum. Ve tam bir senedir, bir ömür sürmesini dilediğim, daha önce hiç yaşamadığım, hiç anlamadığım bir aşk yaşıyorum. Yaşamaktan bir an bile olsun pişman olmadığım, her saniyeme bambaşka anlamlar katan bir aşk.
Canım oğlum, seni çok seviyorum. Nice senelere, sağlıkla, mutlulukla ve hep birlikte. İyi ki doğdun, iyi ki benim oğlum oldun. Can parçam, ateşböceğim, ay çöreğim, günebakan çiçeğim, aydınlık yüzlüm, güzel gülüşlüm...

9 yorum:

passionearmonia dedi ki...

nice guzel sagli yillara ikinizide opuyorum yanaklarinizdan birbirinize tabi babayada cok iyi bakin...

Anne ve Bebisi dedi ki...

Iyi ki dogdun Poyraz:) Iyi ki dogdun! Ve anneni bu kadar mutlu ettin :) Nice nice nice senelere, saglikla, mutlulukla, sevdiklerinle.

Adsız dedi ki...

Nice yıllara Poyraz ve hep sağlıklı ,mutlu senelere sevgiler

Filiz Morkoç dedi ki...

Nice güzel günlerde ve yıllarda, hep beraber sağlıkla ve huzurla artsın mutluluğunuz, allah nice mürüvetlerini göstersin inşallah..
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Poyraz'in dogumgunu kutlu olsun, tum hayati tipki su anda oldugu gibi hep boyle sevgiyle, mutlulukla dolsun.

AYSUN dedi ki...

Mutlu yıllar poyaraz:) Herşey gönlünce olsun. Ailenle mutlu seneler geçir hep...

уαѕємin... dedi ki...

tesadüfen denk geldims ayfanıza oğluşunuzun ilk yaşı kutlu olsunn sizin melek kanatlarınızın altında büyümesi dileğiyle

sevgiler

bize de bekleriz ;)

yesim dedi ki...

iyi ki dogdun Poyraaaz :))
anne ve baban ile nice saglikli ve mutlu yillar dilerim.
annesi ne guzel yazmışsın
minik kuzunun guzel yanaklarindan cok cok operim

buyulubahce dedi ki...

Ancak cevap verebiliyorum kusura bakmayın. Sevincime ortak olan herkese teşekkürler...