Perşembe, Ağustos 14, 2008

Bi tür ruhsal hastalık

Sanıyorum ki, oğluma benden daha iyi kimse bakamaz. Sanıyorum ki ben bir gece onu uyutmazsam, huzurlu uyuyamaz. Sanıyorum ki, onu benden başkası yıkarsa boğulabilir. Sanıyorum ki, onu benden başkası sokağa çıkarırsa kaçırabilirler....

Sağlıklı mıyım ben şimdi?

Not: hala çok yoğun çalışıyorum. Oğlumla verimli vakit geçiremiyorum çünkü çok yorgun oluyorum. Bu nedenle yazmaya da yeterince vakit ayıramıyorum.
Gelen tüm yorumları okuyorum ve diğer blogları da geziyorum ama :)

7 yorum:

Veli KOCATÜRK dedi ki...

sağlıklı olmadığınız düşünmüyorum. eğer sağlıklı bu sebepten dolayı sağlıklı değilseniz durum vahim çünkü dünyadaki tüm annelerin tedavi olası lazımm:))))
kolay gele...

Açalya dedi ki...

Annelik hastaligina yakalanmissin sen, tedavisi malesef yok...ben de ayni dertten muzdaribim.

Adsız dedi ki...

ben de aynı durumdayım sanırım...Hele bir de çalışan anne olmak eminim daha zordur.

Bahar Ulus dedi ki...

al benden de o kadar.

Adsız dedi ki...

hanfendi bloglar arasinda gezerken guzel oglunuz icin yaptiginiz bloga dustum ve resimleri gorunce de hayretlere dustum :( Tamam siz cok iyi niyetli olabilirsiniz ama dunyadaki butun insanlar oyle degil , ne cok sapik var haberiniz yok mu ? Masum yavrunuzun sapiklarin kotu emellerine alet oldugunu dusunebiliyor musunuz ?Oglunuzu gozunuzden bile sakiniyorsunuzdur eminim , hepimiz evlatlarimiz icin yasiyoruz , Allah askina boyle sorumsuzca davranmayin,cahil degilsiniz nasil boyle birsey yaparsiniz? Ister kizin ister yorumumu silin ama ben sizi uyarmam gerektigini dusundum.

Yesim

Adsız dedi ki...

oğlum 31 aylık oldu ama hala aynı düşüncedeyim.bazen kendimi çok paraladığımı düşünüyorum sadece birkaç saniye,ama ben bu işten çok keyif alıyorum.oğlum yanımda olmayınca nefes alamadığımı hissediyorum,uyuduğunda bile özlüyorum.her anne gibi ben de oğlumu çok seviyorum,ben yanından bir saniye bile ayrılsam başına birşey gelecek korkusuyla ayrılamıyorum...

buyulubahce dedi ki...

Yeşim Hanım merhaba, uyarınız için teşekkür ederim. Evet sanırım ben fazlaca iyi niyetliyim. Bundan sonra daha dikkatli olacağım. Ama insanlığa olan güvenimi ve güzel günlere olan umudumu yitirmeden :)