Çarşamba, Temmuz 29, 2009

Oğlumdan son inciler

İnci 1
Manavın önünden geçerken üzüm istedi. Ben bir yandan üzüm seçiyorum, bir yandan manavla konuşuyorum filan...
Poyraz arabasında sabitlenmiş bir halde bir yere bakıyor ve "ama yanlış yere koymuşlaaar" diyor. Ben de "he he oğlum" geçiştiriyorum.
Sonra tekrar "anne ama yanlış yere koymuşlaaar" diyor, ben gene "tamam oğlum" filan diye geçiştiriyorum.
En son artık dayanamadı ve daha yüksek bir sesle "anne sana yanlış yere koymuşlar diyorum anlamadın mı" diyince döndüm ve gösterdiği yere baktım...
Kocaman bir karpuz tezgahı ve karpuzların arasında tek bir kavun...
Evet yanlış yere koymuşlar benim dikkatli oğlum :)))

***

İnci 2
Gece sabaha karşı 3..
Annee diye beni çağırdı, yanına gittim. Gözler kapalı bir halde;
- Benim temanım nerdeee?
- Oğlum senin kemanın yok ki...
- (gözler hala kapalı) Üüüüü benim neden temanım yooot...
- Annecim ben sana yarın keman alırım (sussun ve uyusun istiyorum)
- Hayııır, bana teman almaaa, ben temandan çot tortarım... (çok korkarmış...)
- Ben sana su veriim annecim, sen sapıttın...
Suyunu içti ve uyudu :)

***

İnci 3
Gözlerini kocaman açar, boynunu büker ve en şirin ses tonuyla dudaklarını büzerek
Annecim lüften ben çucaaana alır mısın?
Anne tabii ki dayanamaz ve kucağına alır...
İki minik eliyle yüzümü avuçlarının arasına alarak;
- bak annecim benim arabamı hep babam sürse ve sen hep beni çucaana alsan daha güzel olmaz mı?

Hiç yorum yok: