Salı, Ocak 31, 2012

Uykusuz Anneler Kulübü

Ben anladım ki blogger'lık psikoloji işiymiş. En azından benim için :) Ya çok neşeli olduğumda, ya da sıkıntılı olduğumda yazasım geliyor. Sıkıntılı olduğumda yazasım gelenlerin çoğunu da, yazmak uygun olmaz diyerek yazmaktan vazgeçiyorum.

Çok isterdim mesela ElifSena veya Peri gibi sık sık ve güzel güzel her telden yazabilmek. Olmuyor, beceremiyorum. Plansızlık ve düzensizlikten sanırım. Zira gün içinde birçok şey oluyor, aklıma birçok fikir düşüyor, hatta ilham perileri tepemde cirit atıyor ama anında yazamadığım için, not almayıp sonra da hatırlayamadığım için böyle kısır bir blogu okumak zorunda kalıyorsunuz. Sanırım kızlardan biraz bloggerlık dersi almam lazım :)

Bugün müthiş bir site keşfettim. Zaten yeni açıldı, hemen sizinle de paylaşayım dedim. 3 uykusuz annenin fikri ve zikri neticesinde ortaya çıkmış bir platform bu aslında; "Uykusuz Anneler Kulübü". Dertliyim, yok mu bu derdime bir çare diyen bir anne iseniz, ya da çevrenizde bu telden çalan bir başka anne varsa burdan buyrun.
Hem kendim gibi anneler olduğunu görmek, hem de bu sıkıntıyı aşan annelerin yöntemlerini öğrenmek benim açımdan çok heyecan verici oldu. Umarım sizin de işinize yarar. Aklınıza sağlık arkadaşlar...

2 yorum:

Peri dedi ki...

Çok teşekkür ederiz Özlem :) Senin bizim kadar boş vaktin yok, olsa eminim sen de yazarsın, hem çalışp hem blogger olmak çok zor bir iş, ayrıca sen az yazsan da öz yazıyorsun, ellerine sağlık :)

Sena dedi ki...

Ben kendini olduğu gibi, gönlünden geldiği zaman ve şekilde yazanları d
a,ha çok seviyorum :) aynı sen