Cuma, Nisan 09, 2010

Derince Harikalar Sahili

" Bol bol koşup oynadım"
***

"Annem resim çektirmek istedi ama ben poz vermeyi pek sevmiyorum"
***
"Bu ne komik bir inek böyle"
***

"Çarpışan botlara bindik, İpek'le babası Kurtuluş'a bol bol çarptık"
***

"Yaşasın kum! İpek'le her yerimizi kum yaptık"
***

"Pamuk Prenses baloya giderken ben de ona eşlik ettim :)"
***

"Dinazor'un dilinden kaydım"
***
"Tırtıl mı daha sevimli, yoksa ben mi?"
***

"Ben bunu biliyorum, bu çizmeli kedi!"
***

"Kocaman köpeğin ağzına girdim :)"
***

"Dinazorun sırtına çıktım"
***


"Dinazorun kuyruğundan kaydım"
***


"Yaşasın küçük bir timsah!"
***

"Bu da büyüüüük bir timsah"
***
"Büyük timsahın dili çok uzun, çok korktum kayarken"
***
"Ben en iyisi küçük timsaha döneyim. Ama aksiyon olsun, ters kayayım bari"
***

"Ters kayarsan işte böyle öpersin kaydırağı :)"
***

"Tırman tırman tırman...!"
***

"Yorulmaya başladım iyice..."
***
"Ejderhanın karnından çıktım"
***
"Bu filin üstüne çıkamadığımız için çok mutsuzum"
***

Hiç yorum yok: